miercuri, 8 decembrie 2010

Torturi

Nu chiar de vis, dar destul de bune si delicioase.
Sunt torturi pe care le-am facut vara asta, le-am fotografiat si le-am mancat (doar cate o feliuta!)
Astea sunt doar o parte dintre ele, ca noi facem relativ des tort ca si desert, ca suntem o familie de pofticiosi.
Primul l-am facut de Cuvioasa Teodora pentru sarbatorita noastra.

Acesta e un tort de bun venit pentru cineva foarte drag de departe.

Acesta e pentru aniversarea bunicilor. vara aceasta au implinit 38 de ani de la casatorie!

Iar acesta l-am daruit unor prieteni, tot la o aniversare a casatoriei, dar ei sarbatoreau doar 11 ani.

Toate sunt torturi de vara, majoritatea cu fructe, foarte usoare, racoroase, gustoase si delicioase. Nu sunt foarte sofisticate nici ca reteta, nici ca decor, asa ca daca va fac cu ochiul le puteti incerca si voi.
Eu vi le ofer virtual din toata inima. Poftiti la ele!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Superbe.. Mi-ai facut o pofta.. dar astept cumintica pana trece psotul. Esati maestra la decoratiuni. eu nu am rabdare :(. Sper insa sa fac unul cand ne vom revedea sa-l mancam cu drag.. Iti pastrez doua feliute atunci.
Pup.
Carol

Anonim spunea...

nu-s de vis, dar fac cu ochiul, iar ala cu zmeura ma topeste.
Maria. Pupici.

Loredana spunea...

draga Carol, la capitolul rabdare stau inca destul de bine.
eu nu sunt asa de talentata ca si tine la facut, dar partea cu decoratul chiar imi place.
pupici strengaritelor tale de la noi.

Daniela Addario spunea...

Aha, v-am prins, ati papat torturile pe ascuns, iar eu acum trebuie sa ma multumesc doar cu pozele... yamiii, ce pofta mi-ai facut, din ultimele doua sigur as fi cerut inca o feliuta...