marți, 21 februarie 2012

Timpul filmelor de dragoste...

Zilele astea am primit de la Sakura o leapsa in care ar trebui sa fac o lista de filme pe care le consider eu neaparat de vazut in doi, in perioada asta sau in orice alta vreme. Multumesc mult, fata frumoasa si harnica, ca te-ai gandit si la mine.
Cum va spuneam si pe celalalt blog, pe Un ingeras de fata, in perioada asta destul de siropoasa dintre Sfantul Valentin si Dragobete, un film bun si recent pe care il recomand calduros e ultimul episod din Anatomia lui Gray.
Un alt film superb este The Proposal, tradus la noi prin Vrei sa te insori cu mine? cu Sandra Bullock si Ryan Reynolds.
De altfel, mie mi-au placut aproape toate filmele in care joaca cei doi actori.
O alta comedie superba este The Ugly Truth ( Adevarul gol-golut) cu Katherine Heigl, pe care o ador de pe vremea cand juca in serialul meu preferet mai sus mentionat si chipesul Gerard Butler.
De altfel, daca aveti chef sa tineti o cutie de servetele in brate, va recomand mai vechiul dar mereu sensibilul Titanic, care nu are nevoie de nicio prezentare.
Si nu in ultimul rand O poveste incalcita, un superb film Disney, despre frumoasa si rebela printesa Rapunzel.
Dau leapsa mai departe Mirunikai si unui blog recent descoperit, Calator prin infinit.

2 comentarii:

broderie manuala spunea...

filmele de dragoste merg in orice perioada :) asta cu Sfantul Valentin ai dreptate e siropoasa si nu e de-a noastra :)multumesc de vizita

sakura spunea...

Eee. asa da!
In sfarsit citesc preferintele tale in materie de filme de vazut in 2 :)
N-am vazut nici The Proposal, nici The Ugly Truth. Dar Titanic si Tangled, DA.

Eu am inceput serviciul chiar a2a zi dupa ce am scris postarea-leapsa cu filmele. Asa ca acum vedem filme doar in weekend :))