vineri, 17 mai 2013

Umor

 Un pic de umor, că tot e vineri...


Un om de afaceri a fost intrebat cum a devenit milionar:
-Datorita sotiei.
-?!!
-Eram curios cand va inceta sa se planga pe lipsa banilor.


 O blondă merge cu peştişorul la veterinar.
- Eu cred că este epileptic, îi spune ea veterinarului.
Veterinarul aruncă o privire şi răspunde:
- Mie mi se pare că e destul de liniştit.
- Staţi, că încă nu l-am scos din bol!


Doi naufragiati au reusit cu greu sa ajunga pe o insula pustie.
-Suntem pierduti !
-Nu-ti face griji, ne gasesc ei !
-Crezi ?
-Sunt sigur ! Am datorii de peste un milion de dolari !


Un profesor de filosofie i-a intrebat pe studenti la testul final:
-Cum vei demonstra ca acest scaun este invizibil?
Majoritatea studentilor au inceput sa scrie texte de 5 pagini, cu demonstratii care mai de care mai sofisticate.
Insa nota 10 a luat-o cel mai lenes student. Raspunsul lui:
-Care scaun?
Morala: Nu complica lucrurile.


 Doctorul către pacient:
- Spune-mi, te obligă cineva să te îmbeţi în halul ăsta în fiecare zi?
- Nimeni şi nimic nu mă obligă. Sunt voluntar!


 Un client intră într-o reputată bancă elveţiană.
- Aş dori să plasez o jumătate de milion de dolari la dv., îi şopteşte clientul bancherului.
- Puteţi să vorbiţi normal, domnule, răspunde bancherul. La noi în bancă, nu trebuie să-ţi fie ruşine că eşti sărac.



O soţie bună nu strigă niciodată la soţul ei, ea dă ordinele calm, scurt, clar şi cuprinzător!

Sotia intra in casa si vede o albina. Striga disperata la sot :
- Auzi draga, avem vreun spray sa omor albina asta ?
- E unul sub chiuveta, dar cred ca e pentru furnici !
- Adu-l incoace, ca nu-i arat eticheta !


 Student - singura persoana din lume, care este capabila sa-si aminteasca la examene ceea ce n-a stiut niciodata!

 - Cum păstraţi armonia conjugală?
- Prin reciprocitate: când soţia e nervoasă, eu tac. Şi invers: eu tac când soţia e nervoasă!


 Sotul in fata monitorului, joaca un shooter. Sotia incercand sa-i atraga atentia: - Asculta, dragul meu, pentru ce-ti trebuie acesti monstrii cand ma ai pe mine?

 Anunţ!
Pierdut portofel cu salariul meu în el.
Îl rog pe cel care-l găseşte să nu râdă!

Moare toata lumea de pe pamant si se duce in rai. Dumnezeu vine si spune: -Vreau ca barbatii sa formeze doua cozi: una pentru cei care in timpul vietii si-au dominat nevestele, si una pentru cei care au fost dominati. Femeile sa plece cu Sf.Petru. Cand Dumnezeu se uita din nou, femeile plecasera si barbatii formasera doua linii. Coada barbatilor dominati de neveste avea 100 de km, iar in coada barbatilor care isi dominasera nevestele, era un singur om. Dumnezeu se enerveaza: -Ar trebui sa va fie rusine; v-am creat dupa chipul si asemanarea mea si v-ati lasat tinuti sub papuc. Priviti-l pe singurul meu fiu care a stiut sa stea drept si m-a facut mandru de el. Invatati de la el! Spune-le fiul meu,cum ai reusit sa fii singurul barbat din aceasta coada? Iar barbatul raspunde: -Nu stiu, nevasta-mea m-a pus sa stau aici!

Salvează râsul românesc!
www.FunkyDonkey.ro & www.Facebook.com/Bancuri

 Ce mai faceti, domnule doctor?
- Nimic, imi omor si eu timpul...
- De ce, ati ramas fara pacienti?


 O alta doză de umor gasiti si aici.

Niciun comentariu: