marți, 29 ianuarie 2013

Blogurile săptămânii

După cum vă spuneam, îmi plac tare mult toți prietenii mei virtuali pe care ii citesc cu mult drag și interes de fiecare data când postează ceva.
Astăzi va voi spune unde am mai poposit pe îndelete săptămâna aceasta.
Așadar, mi-au plăcut:
recomandările Cristinei și lucrușoarele făcute de soțul ei,
joaca culinara a Corinei, Danielei și Carolinei,
joaca adevărată a unui băiețel și a două fetițe,
icoanele Andreei,
visele Gabrielei...
Cam astea au fost blogurile prin care am hoinărit în acestă săptămână și mi-au plăcut.
Lectură frumoasă și vouă!.







2 comentarii:

Unknown spunea...

A fost o bucurie mare să-mi regăsesc numele în lista blogurilor vizitate!
Mulţumesc mult pentru nominalizare!

loredana şi robert spunea...

Placerea a fost de partea mea, Andreea draga!